Fru-sysslor

De har inte blivit mkt städande i helgen men jag har däremot krupit ihop intill mitt pluggo till make och lyssnat på musik och gosat lite. Ahhhh! Underbart!!

Men nu blir det baka av!! Kokoskaka med chokladkross!! Och middagarna i veckan ska jag komponera ihop så vi slipper det efter jobbet. Grymt skönt vill jag lova fastän lite jobbigt just när man sitter där och ska sätta ihop menyn. Haha! Andreas säger att han börjar misstänka att jag är en "feeder" men jag gillar ju bara att baka ;) Det är ju han som äter!! ;)

På Torsdagkväll kommer svärfars!! :D Ska bli KUL!



Åh, Andreas är så härligt snäll, söt, snygg, sexig och alldeles.. alldeles.. underbar!! *In love. Always*

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja klart att vi ska träffas =) Säg bara till när du har tid och lust så ser vi vad lilla familjen har för planer. Kul att du ska komma hit! =) Blir det en sväng till skeå också eller?

Å du, han har "snart" pluggat klart...tiden går så fort...ni har ju hela livet på er att mysa =) KRAM

2009-09-28 @ 14:23:51
Postat av: verris

HAHA du får nog göda på om du ska få han o bli så fet så han bli sängliggandes ;) o sen får du nog hålla på ett jävla bra tag!;9 puss

2009-09-29 @ 13:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0