Long time, no see....

Har bara inte haft energi att blogga. Och jag lovar inte att jag kommer bättra mig än. Det är fortfarande för dint väder ute, för mkt annat att tänka på... Hoppas att ni kan förlåta mig kära vänner.

Hösten innehåller en massa resande och jag misstänker att den kommer gå otroligt fort.

1-5/10 Svärfars på besök!! :D
23-25/10 Till Umeå för att hälsa på underbara Diana! (Har du tid att träffas en kort sväng Linda? :D )
30/10-1/11? Emelie??
27-28/11 Sthlm för att fira Mona!
22-27/12 Jul i Skellefteå. Men det blir bara en korthelg. :(

Sen får ni ju komma ihåg att jag jobbar varannan helg så nog har jag att göra minsann!!

Vi spelade scrabble igår men jag var nog rätt trött för jag blev sååå arg!!! Gud så dålig förlorare jag var igår! F*låt älskling! =X

Idag är jag alltså ledig och har städat garderoben och annat smått och gott. Tyvärr har jag fått tillbaka lite halsont. Inte bra!!

Har ni sett mina söta skor förresten som jag köpte för några veckor sedan? Hittade ett par stövlar idag när jag lämnade in våra utstädade kläder. Snygga, sköna men jag vet inte säkert vilka byxor jag ska ha till?!

Vintage kallas det visst...

Sen så har jag KLIPPT MIG! Men jag måste fixa håret innan ni får en bild!

Andreas har jättemkt i skolan nu. Jag hoppas verkligen att det blir mindre efter jul. Eller iaf i fyran. Han tar sig tid att mysa med mig iaf och det uppskattar jag! Men han kanske inte borde göra det utan plugga istället.. hmm. Jag är iaf less på skolan!! (Fastän det inte ens är jag som pluggar ^^!) Här kommer iaf inte att hinnas med att avlas några barn så jag ser fram emot att få träffa den glada lille Hugo i Stockholm i november! Och förhoppningsvis redan i Umeå i oktober!

Nu ska jag småstäda vidare och sen laga ratatouille!

I högtalarna: Andrea Bocelli


Kommentarer
Postat av: Linda

ÅÅhh va kul att du ska komma hit! Självklart har jag/vi tid att ses! Det ska genast skrivas upp i kalendern! Hälsa Magnus..eller...Andreas heter han visst...hoho! Dom är lika dom där boysen fast min är myyycke snyggare! ;) Kram!

2009-09-14 @ 20:34:10
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Emma

Men oj, ni har fullt upp ni ;)

Jag och Mange som hade tänkt klämma in en resa i höst till er, men ni kanske har det för fullt? :P

Puss!

2009-09-15 @ 08:25:40
URL: http://emmabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0