Bloggtorkan är över.

Kanske. Jag gör ett försök iaf.

Jag har börjat träna Taekwon-Do två dagar i veckan nu så jag kommer snart vara ett stenhårt muskelknippe :P Dock så har min kropp sagt nej till alltför hård träning kommande träningspass. Det hände ngt sist som gjorde att ryggen är lite paj. Det är som ont i ryggraden långt ner i ryggen. Meen. Jag vet att när jag väl är där kommer jag ge järnet - det är svårt att göra mindre.

Köpte en epilator också härom dagen. Den var stylish! Men eftersom att jag vaxat benen för någon vecka sedan så var det inte så farligt ajaj att köra med den för håren är så mjuka och korta. Men jag var nervös först kan jag lova... Andreas fick prova på armen först haha! 

Imorgon är en ledig måndag. Jag ÄLSKAR lediga måndagar ^^

Det blev frikadeller i tomatsås med pasta idag. Mums blev det! Fast semlorna som vi åt efteråt var inte fel dom heller ;)

Och igår var vi på Frölunda torg och kollade in nya butiken "NewYorker". Hittade en massa till andreas men det slutade med en jacka bara. Han är så snygg min make!

Har shoppat tre dataspel. "Elder scrolls - Morrowind" "The Settlers - Rise of an empire" och "Age of Empire III"

Nästa: Diska 
Honeymoon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0