Helg catch-up

I helgen så jobbade jag några timmar på lördagen. Mkt trevligt att Andreas kom och hälsade på mig när jag slutade. Sen så åkte vi hem och hjälptes åt att tvätta. Gick faktiskt snabbt och smärtfritt denna gången!! Vi hade väl inte lika mkt tvätt som vanligt antar jag.

Sen blev det hemkörd pizza! Och jag kan säga att jag har en ny favoritpizza - Husets special kebabpizza! Det är alltså en kebabpizza med mycket isbergssallad på samt lite tomat och gurka. Det blir verkligen jättegott och man blir inte äcklad som man kan bli av pizza.

Sen idag har det varit mys hela dagen med en sväng ner på SF-bok och lite sovande på soffan och så åt vi ju korv med bröd till frukost - awesome!!

Nu chips-dip-choklad. Vi är inte speciellt nyttiga i detta hushållet ;) Men vi äter iaf bara sådant på helgen.

Nu kommer det en godbit hit och han doftar GOTT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0