Modellab

var där med madde idag! kul! Men roligast var nog att mysa med bebisen! Den slutade skrika och somnade på min axel det lilla förkylda knytet... Jag hade en ondskefull plan nämligen att ta med honom hem ;)

Hur som helst. Modellab. Dom kunde lagt mer tid på sminket helt klart. Dom hade för mkt underlag och fel nyans. Inte lätt med mig som är så ljus i hyn. men jag tyckte ändå att jag fick några fina bilder! Dock så ville jag inte köpa så många så jag fick försöka bestämma mig för två. Hade nog kunnat köpa några till men jag vill inte lägga en massa pengar på nå kort som bara ligger. Nu har jag två som jag förhoppningsvis ska göra ngt kul med! ;)
Enjoy!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Sicken snygg fruga Andreas har ;D

2010-02-24 @ 19:46:50
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0