Melodifestivalen

Det är ju för jäkligt att pernilla gick vidare! Sen tyckte jag väl inte om jessica så mkt heller. Lika bra att jag var på fest och slapp se det pinsamma svenska folket rösta ;) Pernilla - seriöst!? Däremot  gillade jag ju Crucified barbara. Och Pain of salvation för att han sjöng ju så underbart. *aaah...* Jag gillade pauline också för det var sånt skönt gung i den!! 

Idag blir det mys och lite städning. Men jag har en underlig förmåga att förtränga städandet ;)

Rösten alltså... mmm...

Kommentarer
Postat av: Sandra Ålstig Sandberg

Oj, har inte varit inne här på länge kände jag. Du har ju skrivit mycket sedan sist! :)

2010-03-16 @ 13:10:35
URL: http://smygtomtar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0